joi, 28 aprilie 2011

Luthelo si HandMadeIna

Buna!! La inceputul lunii am facut un concurs - Copii... ce este acesta? si am avut si doua raspunsuri foarte corecte! Ideea mea era sa scriu cate ceva despre blogul si/sau castigatorul concursului (sau in cazul in care nu avea un blog) si sa ii dedic un articol la alegere (adica castigatorul isi alegea un subiect despre care eu sa scriu si eu imi faceam tema). Acum nu stiu, poate fetele castigatoare chiar au crezut ca si asta era o pacaleala. Ei bine nu. As fi vrut sa imi completeze in caietul de amintiri (care este o combinatie de interviu, cu oracol si caiet de amintiri:P) - dar nu este timpul pierdut (cand aveti timp, stiu ca sunteti si voi foarte ocupate, imi trimiteti un mail si rezolvam:P). Dar luna aceasta a fost un a extrem de ocupata - cel putin pentru mine, asa ca am tot amanat sa fac acest articol, insa mai sunt 2 zile si incepe luna mai, asa ca iata-ma!:P

Am sa incep cu Luthelo - pentru ca a venit cu primul raspuns corect (si primul raspuns si corect!!). Imi place sa ii "rasfoiesc" blogul cand imi permite timpul, pentru ca este verde.. nu numai ca si culoare, ci ca spirit si idei. Eu sunt o persoana care crede in lucrurile naturale.. cat mai naturale. Dar nu am sa va povestesc despre mine, logic:). Imi place foarte mult pentru ca se vede ca isi da silinta sa aleaga ce este bun, si este foarte greu in conditiile actuale sa faci acest lucru, pentru ca gasesti de toate pe toate drumurile, dar nu poti avea si garantia ca acele lucruri chiar sunt ce pretind sa fie. Pe langa articolele despre produsele naturale pe care le face (si pe care le puteti gasi in magazinul sau virtual aici), mai puteti citi si articole cu informatii folositoare, dar si cateva articole extrem de placute personale(cu trebuie sa recunosc ca a fost cel de anul acesta de Paste - mi-au placut enorm ouale vopsite natural si cu frunzulite, mi-au amintit de copilarie). Daca sunteti pro homemade, atunci veti gasi calatoria prin blogul Luthelo foarte placuta si reconfortanta.


Tot foarte pe scurt am sa va scriu si despre cea de-a doua castigatoare: handMADEina. Am spus mai sus verde - asa ca pastrez spre marea mea bucurie culoarea si spiritul si aici. Prima data am intrat pe acest blog datorita unei participari la o provocare Scrapper - la care provocari ne tot intalnim:). Si de atunci intru de cate ori am ceva timp la dispozitie, pentru ca ma invaluiesc in culori si tot felul de personaje simpatice care imi zambesc din pozele insirate in partea dreapta. Daca mai sus vorbeam de homemade, acum avem de-a face cu handmade. De fapt acesta este si motivul pentru care am scris termenii in limba engleza, pentru ca mine m-a inveselit acest joc de cuvinte. Pana la urma ajungem la termenul comun: acasa, -casa dulce casa. Lucruri simple, pe care uneori le credeam pierdute si le redescoperim... si care ne incarca pozitiv si ne fac sa ne simtim vii, sa fim creativi si sa impartim cate ceva frumos si cu cei din jur. Cam asa vad eu lumea cand citesc acest blog si imi place. Aici este magazinasul de unde va puteti achizitiona un strop de culoare prins intr-o bijuterie, sau alt accesoriu.

Si cam atat... pe moment!!

4 comments :

ina spunea... [Raspunde]

Asta da surpriza! Multumesc pentru vorbele frumoase ce le-ai spus despre blogul meu. Cat despre tema pe care trebuia sa o aleg pentru articolul dedicat mie... chiar nu m-am putut gandi la nimic. Ti-am scris si un mail pe tema asta, daca n-a ajuns inseamna ca n-am taiat bine parantezele :).
Oricum , multumesc inca o data!

copilarim spunea... [Raspunde]

Mi-a facut placere:) Chiar nu a ajuns mailul si imi pare rau. Din pacate momentan am ales varianta cu paranteze pentru ca altfel SPAM scrie pe casuta mea de mail (am experienta asta dintr-un proiect mai vechi si e fooooarte neplacuta).Daca iti face placere si ai timp, ne-am bucura sa completezi in caietul de amintiri. Nu este neaparat nevoie sa completezi formularul, pur si simplu te uiti care sunt intrebarile si imi trimiti pe mail raspunsul (fara paratenze:D) si o amintiri daca vrei:) - tot pe mail.

ina spunea... [Raspunde]

Cum ar zice fata mea cea mica... sunt varza! Am vrut sa completez in caietul de amintiri dar n-am dat de niciun formular. Help!

copilarim spunea... [Raspunde]

:) uite aici pe pagina apar celelalte 2 completari (http://copilarim.blogspot.com/p/desene.html)
formularele necompletate le-am urcat pe net asa ca le poti gasi aici:
http://i130.photobucket.com/albums/p256/rux_album/copilarim/cda-pg1.jpg
http://i130.photobucket.com/albums/p256/rux_album/copilarim/cda-pg2.jpg
http://i130.photobucket.com/albums/p256/rux_album/copilarim/cda-pg3.jpg

:D (poti completa pe formulare sau imi poti scrie pe mail direct raspunsurile si le scriu eu pe formulare (sau le pot publica direct).

Trimiteți un comentariu