joi, 21 aprilie 2011

Inele - Colectia 2010

Inelele au reprezentat o adevarata provocare. In prima faza nu am gasit suport de inel placat cu argint, doar inel memorie. Mie mi-a placut insa provocarea aceasta pentru ca inelele au iesit "altfel" decat majoritatea inelelor: suportul colorat si accesoriul placat cu argint.




Ca model de sine statator (adica fara a face pare dintr-un set anume) am avut unul singur, realizat de Rha:

🎁 - 
Citronada
Ce mi-a placut foarte mult a fost ideea ei de a folosi ceva mai mult de masura pentru un inel -astfel iti da senzatia de spirala.
In afara de acest model mai exista 6 care fac insa parte din seturi. Am zis totusi sa va pun poze si cu acestea, urmand sa cititi mai multe despre ele cand voi vorbi evident despre seturi.:)
🎁 - Sakura 
🎁 - "Bleu-Princess" 
🎁 - "Rosu-Princess" 
🎁 - Magnetic midnight  
🎁 - Oranges and butterflies 
🎁 - Bridesmade





0 comments :

Trimiteți un comentariu