duminică, 20 februarie 2011

Pesmeciori cu unt si bezea

Va scriu astazi o reteta rapida si foarte delicioasa. N-am sa ma laud insa cu bunatatile din poza - meritul nu imi apartine;), fiind opera lui Buni si Mami. Dar am de gand sa incerc sa fac si eu cu zaharul nedat prin masina. Pana una alta reteta e mai jos.

Aluat:
-350 grame faina
-250 gr unt
-150 gr zahar
- 2 galbenusuri
(optional coaja rasa lamaie o lingura nuci tocate - noi nu am pus)
Pentru glazura - albusuri si zahar
(se poate pune si zeama de lamaie pentru a ajuta bezeaua sa se intareasca, noi nu mai folosim - sta si asa:P)

Se face aluatul din faina, unt, zahar (dat la masina), galbenusuri (si coaja de lamaie pentru cine vrea). Se intinde o foaie groasa de jumatate de cm. Se taie dupa preferinte (cu forme, cu paharul, etc.) Se ung cu glazura formele obtinute. Se pot presara nuci sau migdale maruntite deasupra.
Se aseaza in tava la foc potrivit. (cam 15 min la foc potrivit)

Glazura se face astfel: albus frecat bine cu zahar dat in masina (in care se adauga daca doriti zeama de lamaie) pana are consistenta unui sebet.

0 comments :

Trimiteți un comentariu