luni, 31 ianuarie 2011

Sleeping Dodo

Buna! O saptamana frumoasa sa avem:)! Ma tot gandeam despre ce sa scriu azi si mi-a venit ideea de a pune trei schite avandu-l protagonist pe Dodo - m-am amuzat tare vazand ca peste tot dumnealui dormea si mai mult am simtit nevoia sa si precizez acest lucru cand am realizat desenele:)).





Acum ce credeti ca face Dodo? Ehhh somnul de frumusete. Si sa stiti ca e chiar frumos, foarte blanos, ca un ursulet polar, sau ciobanesc si fffoooarte curat si cu parul numai surubele, neincurcat! (multumim pe aceasta cale zapezii - o iubim!!)

2 comments :

Diana spunea... [Raspunde]

Somnorici! :) Asa le sta bine cateilor: sa faca nani. <3 Stau cuminti pentru a li se face portretul. :)
Pupici! <3

copilarim spunea... [Raspunde]

@Diana hihi :D
Asa fain era cand ma asezam seara sa imi fac "temele", eu la "picioare" cum ar veni, rezemata de marginea patului, el comod in partea cealalta :P.

Da, am facut cateva schite... acum ar trebui sa caut poze ca sa desenez. Desi am o memorie vizuala buna, cand trebuie sa redau prin desen stau cam prost :))). Probabil si pentru ca desenez din an in Paste.

Pupici :*

Trimiteți un comentariu