duminică, 9 ianuarie 2011

RED slippers

Stati sa baletez putin..... :D!!! Ei, da!! Buni ar fi fost o pereche pe cand am fost Scufita Rosie la gradi, sau la balet.. sau pentru cineva care isi doreste o pereche de pantofiori rosii cum avea Dorothy.. etc.
Stiu ca nu e frumos sa baletezi pe "lada" de la canapea, dar in timp ce fotografiam balerinii mi s-a facut pofta sa ma ridic putin pe "o poanta".. Ok, azi am chef de glume, recunosc:).
Revenind insa la balerinii mei rosii!! Am folosit un acril foarte placut. Singurul minus ar fi ca nu are deloc elasticitate.. Red Heart Baby culoarea 08505 (rosu). Croseta de 4mm (G) si modelul de aici. Cat despre bareta.. da, trebuia sa imi pun si eu amprenta cumva (ca sa nu spun ca este si o masura de precautie sa nu ii pierd prin casa, pentru ca asa cum spuneam, materialul nu este elastic deloc si se lasa).









0 comments :

Trimiteți un comentariu