marți, 11 ianuarie 2011

Dad's slippers

Anul trecut am vrut sa "complotez" cu Mos Nicolae sa aduca pentru fiecare cate o pereche de papucei, dar din pacate timpul mi-a dat planurile peste cap si am reusit sa fac doar doua perechi si jumatate:)). Despre prima pereche am scris aici, este vorba de "ghetutele" realizate pentru Mami. Azi am sa va arat cum au iesit papucii lui Tati :).






Mie imi place foarte mult modelul, este relativ simplu, il puteti gasi aici. Sa fiu sincera noroc ca mi-am notat pe contul meu cateva date, pentru ca am lucrat foarte mult in perioada aceea si deja am inceput sa uit:)). Nu mai stiu ce modificari am facut (insa stiu ca am desfacut de cateva ori ca sa obtin marimea necesara - am lucrat pt numarul 40). Oricum ideea este sa aveti o linie langa voi, ca sa puteti masura, lucrati intai la un "talpa" si vedeti cat se pune la un rand lucrat, calculati si veti obtine dimensiunea dorita. Eu am folosit un fir foarte fain, Teodor parca scria pe eticheta (80%acryl, 20%wool made in Turkey for “Alexander” LTD, Kjustendil). Culoarea este iar foarte frumoasa - am lucrat cu el si la caciulita cu fulg a lui Dodo. Am folosit croseta de 7mm cand am lucrat primele ochiuri si apoi am lucrat cu cea de 6mm. Pentru papucii acestia mi-a intrat 1 ghem de acril.

0 comments :

Trimiteți un comentariu