miercuri, 8 decembrie 2010

Copilarim Advent - calendar 8 decembrie

Azi este ziua de nastere a bunei noastre prietene Iri (aka Iri Iri). La multi ani!!!!!!!!!!!!!
Si ne-am tot gandit ce cadou sa ii facem... hmmm si apoi mi-a venit ideea!! (beculet aprins)



" Draga noastra prietena, tu esti cel mai dulce cadou pentru noi! Speram ca si noi suntem, la randul nostru, cel mai dulce cadou pentru tine!! Astazi ai pagina de calendar in intregime dedicata!! Si, pentru ca stim ca iti va face placere, iti dedicam din suflet un cantecel - colind, pe care candva curand, speram ca il vom canta din nou impreuna!!! Iti dorim multa sanatate, iubire si fericire!! La multi ani!!!"


Akcent - Cel mai dulce cadou

video via youtube


Versuri:
Nu vreau nimic x2
Nu vreau nimic sa-mi daruiesti
AAAAA
Cel mai dulce cadou esti TU!!

Fulgii de nea
Mi se-aseaza la picioare
Stau si ma-ntreb
Te gandesti la mine oare?
Cauti de mult
Un cadou sa-mi daruiesti
Nu vreau nimic sa-mi dai
Doar sa ma iubesti

Nu vreau nimic decat fulgii de nea
Si sa te am mereu in inima mea
Nu vreau nimic sa-mi daruiesti
Aaaaa Cel mai dulce cadou esti tu

Vreau chipul tau
Mereu sa-l pot privi
Vreau ochii tai
Mereu sa-i pot iubi
Cauti de mult
Un cadou sa-mi daruiesti
Nu vreau nimic sa-mi dai
Vreau doar sa ma iubesti

Nu vreau nimic decat fulgii de nea
Si sa te am mereu in inima mea
Nu vreau nimic sa-mi daruiesti
Aaaaa
Cel mai dulce cadou esti tu

Nu vreau nimic x2

Nu vreau nimic decat fulgii de nea
Si sa te am mereu in inima mea
Nu vreau nimic sa-mi daruiesti
Aaaaa
Cel mai dulce cadou esti tu

0 comments :

Trimiteți un comentariu