miercuri, 1 decembrie 2010

Colind: "Cerul si Pamantul"


Buna!! Incepand de astazi ne-am gandit ca ar fi frumos sa ascultam colinde si, de ce nu, sa mai invatam, sa ne reamintim si sa ne ne pregatim a colinda si noi:). Am sa incep cu unul dintre colindele mele preferate: "Cerul si Pamantul". Eu ador aceasta versiune, cantata de Victor Socaciu si Meloritm. Sper sa va placa si voua. O sa va scriu mai jos si versurile.




 
"Cerul si Pamantul"

Cerul si pamantul x2
In cantec rasuna
Ingeri si oameni x2
Canta impreuna

R: Christos se naste
Domnul coboara
Ingerii canta
Magii il adoara

In Betleem astazi x2
E mare minune
Fecioara curata x2
Fiu nascu in lume

R:

Si din rasarit vin
Magi cu bucurie
Toti cu dar de smirna,
Aur si tamaie

R:

Iar din Cer cuvantul
In trup se arata
Si noaptea din lume
Zi se face-ndata

R:

Cerul si pamantul
In cantec rasuna

2 comments :

Mihaela Toilă spunea... [Raspunde]

Cat de mult imi place acest colind! Multumesc pentru reamintire. Sărbători fericite!

copilarim spunea... [Raspunde]

@Mihaela Toilă si mie imi place enorm, mai ales in interpretarea lui Victor Socaciu.
Mi se pare ca este atat de puternic acest mesaj transmis prin cuvintele alese, prin linia melodica, iar interpretarea este subima
Cu drag!
sarbatori fericite :*

Trimiteți un comentariu