sâmbătă, 23 octombrie 2010

vAMYlin by Herbine :)


Adica ulei de palmier, ulei de ricin, ulei de masline, ulei de orez, apa de tarate, vanilie Bourbon...
Si zambesc citind compozitia, zambesc pentru ca vad un scris drag mie, un scris neschimbat desi au trecut 8 ani. Vamylin este primul sapunel Herbine pe care il incerc, il folosesc si imi este tare drag.
Azi am avut musafiri, Alina a fost pe la mine cu ai ei, si primul lucru pe care l-am facut cand a intrat in baie a fost sa ii spun : pe farfurioara bleu este un sapun facut de prietena mea, prietena mea cea mai buna, de Amy. L-a ridicat, l-a mirosit si privit admirativ. M-a intrebat mirata: e facut de ea? cum de a reusit? si ce frumos miroase!
Stiu! Si v-am zis ca e facut de my Amy???? :)

2 comments :

Amy spunea... [Raspunde]

awwwww...ce articol frumoooos. m-am fleoscait toata :)).
multumesc muuult >:D<

copilarim spunea... [Raspunde]

:*

Trimiteți un comentariu