miercuri, 15 septembrie 2010

Mini BD - tableta magica a lui Rux - episod pilot

Buna!! Eu sunt Rux!! Adooooor desenul si animatia si in general copilaria! Unul dintre visele mele este sa scriu si ilustrez carticele. De curand mi-am luat o tableta grafica (se spune ca e magica). Nu am descoperit inca formula prin care desenele ies de la sine odata ce "creionul" si tableta se intalnesc.... cred ca e un basm ( nu va faceti iluzii e de munca:P)... unul frumos, ce e drept!!
M-am gandit ca pana ce imi voi implini visul despre care va povesteam mai sus sa duc mai departe ideea care defineste partea grafica a acestui blog - o lume desenata - si sa inaugurez in sfarsit rubrica "desen" printr-o mini BD (bd de la benzi desenate).

Episod pilot

"La Gradinita"


E toamna...si suntem in 15 decembrie... asa ca a inceput... anul scolar!! Trebuie sa va arat cum s-a pregatit surioara mea sa inceapa gradinita:




Pe curand:D!!!

* Fu Fu Fu = Hihihihihi

2 comments :

Trimiteți un comentariu