miercuri, 2 iunie 2010

"Scurte" in noapte tarziu.....

Republicat: Acest articol a aparut in data de 03 aprilie 2008, la ora 01:13 a.m. in cadrul proiectului desenelecopilariei.blogspot.com.Modificari- nu exista.
Autor: baby.rux, publicat de baby.rux.

Buna, eu sunt Rux si ma declar indragostita de lumea desenului animat. Am crescut cu benzi desenate (Pif et Hercule si Rahan) - dragostea pentru desen fiindu-mi insuflata de catre parinti, a caror colectie de reviste o tot rasfoiam. Copil fiind asteptam cu sufletul la gura ora 7 seara, cand primeam cuminte portia de desen animat la emisiunea "Noapte buna copii". Atunci am facut cunostinta cu Mihaela, Mieunel si Balanel, sau Gopo - un omulet care mi-a ramas in minte prin simplitate. Trebuie neaparat sa amintesc de emisiunea de duminica, Lumea copiilor -unde aveam portia de desene in rubrica Gala desenului animat, prezentata de doamna Viorica Bucur (cu celebra imagine a pisicii din Gay Purr-ee). Pana la revolutie, mai toate desenele animate pe care le-am vazut au fost pe casete vhs. Am sa amintesc doar doua: Gulliver's Travels si The Little House. Cred ca toti ne-am delectat cu productiile Disney, Hanna Barbera sau Looney Tunes.
Totusi, dupa 1990, au aparut tot felul de "altfel de desene". Nu mai erau clasicii Tom si Jerry, Ciocanitoarea Woody, Bugs Bunny... era altceva. La mine lista primei etape incepe undeva de la Space Firebord.. si se termina (din pacate) la The Pirates of Dark Water (ma refer la tvr). Urmeaza o alta etapa, numita "etapa italiana" :) (de la Prince Valiant la I segreti dell'isola misteriosa) - etapa intrerupta abuziv, as spune, pentru ca au fost scoase posturile respective din grila tv.. A urmat etapa 3 (Candy, Sailor Moon - pe tvr) si trebuie sa recunosc ca acum ma mai uit doar ocazional la tv, cel putin la desene. Motivul este unul simplu: nu prea imi plac desenele care se difuzeaza acum. In afara de Totally Spies, pe care le gasesc simpatice, nu am mai gasit desene noi care sa ma captiveze.
Se poate vedea din cele scrise pana acum ca... odata ce ma apuc sa vorbesc despre desene ma opresc greu..... foarte greu. De aceea am sa inchei spunand ca pe langa serialele pe care le-am urmarit cu mare nerabdare, au fost bineinteles si filmele animate.
Sunt sigura ca aceia dintre noi care iubesc aceasta lume magica, in care ramanem copii, in care totul este posibil, in care ne putem "teleporta" cand vrem sa ne incarcam bateriile, vor aprecia acest blog si vor contribui la realizarea unei mici "enciclopedii" a desenului animat.

0 comments :

Trimiteți un comentariu