joi, 3 iunie 2010

Kotono Mitsuishi

Republicat: Acest articol a aparut in data de 03 aprilie 2008, la ora 17:31 in cadrul proiectului desenelecopilariei.blogspot.com.
Modificari- nu exista.
Autor: rha, publicat de rha.

Mushi mushi!!

Providerii mei s-au hotarat azi sa imi “dea” net cu taraita… Ce pot sa spun: va multumesc mult! In alta ordine de idei o sa incep prin a va povesti ceva despre cea a carei voce o auzim in varianta originala Sailor Moon in personajul Usagi Tzukino. Trebuie sa recunosc ca eu personal am o slabiciune pentru Sailor in italiana, pentru ca pe Italia 1 am vazut primele serii din acest anime. Anyway, am inceput sa ma obisnuiesc si chiar sa imi placa sa o aud pe Usagi/Sailor Moon/Serenity interpretata de:
Kotono Mitsuishi

* S-a nascut pe 8 decembrie 1967;
* Cand era copil a locuit in Nagareyama, Chiba. A absolvit liceul in 1986 urmatorul pas fiind intrarea la Academia Katsuta Seiyū (seiyū – voice actress). In timpul studiilor a lucrat ca “liftiera” in cladirea Sunshine 60. Ulterior a gasit un job ca si receptionera, dar pentru ca ii ocupa foarte mult timp a trebuit sa renunte la el;
* Mitsuishi a debutat ca si seiyū in 1989 in Ace o Nerae! Final Stage (OVA – original video anime) interpretand personajul Tomoyo. Celebra insa, a facut-o rolul lui Usagi Tzukino cand Sailor Moon a debutat in 1992. Popularitatea tinerei seiyū a crescut cu rolul lui Misato Katsuragi in seria animata Neon Genesis Evangelion;
* Este considerata ca fiind una dintre cele mai importante seiyū!

Acum o sa enumar doar cateva din personajele care ii "poarta" vocea, lista completa o puteti gasi aici, aici sau aici.

Anime:
Tv Series
Angelic Layer - Shoko Asami
Blue Seed - Kōme Sawaguchi
Corrector Yui - Freeze
Dragon Half - Mink
Excel Saga - Excel
Flame of Recca - Kagerō
Little Snow Fairy Sugar - Ginger
Noir - Mireille Bouquet
Revolutionary Girl Utena - Juri Arisugawa
Sailor Moon (series) - Usagi Tsukino
OVA
Ace o Nerae! Final Stage - Tomoyo
Birdy the Mighty - Birdy
Variable Geo - Yuka Takeuchi
Filme... printre altele, si toate filmele Sailor. He he he (trebuia sa scriu asta).

Sayonara ;)

0 comments :

Trimiteți un comentariu