miercuri, 2 iunie 2010

Hey

Republicat: Acest articol a aparut in data de 02 aprilie 2008, la ora 23:03 a.m. in cadrul proiectului desenelecopilariei.blogspot.com.
Modificari- nu exista.
Autor: rha, publicat de rha.


Eu sunt Rha, am 24 de ani si sunt domiciliata in Pitesti cu resedinta pe Bucuresti :))
Imi place si acum sa ma uit la desene (tocmai sunt intr-un maraton saptamana aceasta... vreau sa vad cate episoade pot sa vad intr-o zi fara sa ma doara capul)... Imi plac, dupa cum spuneam, pt ca ele ma fac sa nu uit ca sunt si copil, nu numai adult, si de ce sa nu recunoastem: sunt frumoaseeeee. Si in desene totul este posibil! :D
Anyway, sunt fan declarat Sailor Moon!!! Si, cam atat pentru acum, restul o sa descoperiti pe parcurs. Mai am de vizionat niste episoade pana merg la somn. :P
Poop

0 comments :

Trimiteți un comentariu